بلاگری

بلاگری در راستای آموزش رایگان بلاگری در اینستاگرام راه اندازی گردیده است و در این راستا خدمات رسانی می نماید.

بلاگری

بلاگری در راستای آموزش رایگان بلاگری در اینستاگرام راه اندازی گردیده است و در این راستا خدمات رسانی می نماید.

معرفی بهترین ابزارهای کاربردی اینستاگرام که نمیشناسید

این روزها پلتفرم اینستاگرام به قدری سر و صدا داشته است که هر کاربری در هر زمینه‌ای که فعالیت دارد به دنبال بهترین عملکرد در این برنامه است‌. همه افرادی که در سطوح مختلف از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند به خصوص دارندگان کسب و کار یا تجارت الکترونیکی، برای مدیریت پیج خود نیاز به جعبه ابزار مناسب دارند. ابزارهایی که در واقع آن‌ها را به سمت دستیابی به مخاطبان هدف جدید، افزایش آگاهی از برند و ارائه بازخورد سوق بدهد. 


خود برنامه اینستاگرام تعدادی از این ابزارها را ارائه می‌دهد اما ابزارهای دیگری هم برای ادیت و ساخت عکس و ویدئو و به طور کلی برنامه‌ریزی در اینستاگرام معرفی شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم به توضیحی در مورد ابزار اینستاگرام بپردازیم و از ابزارهای مناسب و به روزی بگوییم که پیج هر کاربری را به هدف نزدیک می‌کند.

 

7 ایده انفجاری برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه                 ابتکاری نو

 

ابزار اینستاگرام چیست؟

جواب این سؤال را این طور می‌‌شود گفت که اینستاگرام زمینه‌ای معنادار برای بازاریابان و دارندگان کسب و کارها ایجاد می‌کند تا آن‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه داده و بتوانند برندهای مورد نظر خود را به میزان قابل توجهی در زمان کمتری تبلیغ کنند. از طرفی اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در طی یک ماه دارد که جالب است بدانید ۸۰ درصد آن‌ها حساب مربوط به محصولات، برندها و به طور کلی اینفلوئنسرها را دنبال می‌کنند. 

پس رقابت بزرگی برای دیده شدن و فروش و تبلیغات در بین کسب و کارهای بزرگ یا کوچک و حساب‌های کاربری در سطوح گوناگون وجود دارد. بنابراین اینستاگرام با استفاده از استراتژی‌های مناسب وارد میدان می‌شود و کمک می‌کند تا کاربران برای توسعه مخاطبان بیشتر و بهبود برند خود به طور مستقل رشد کنند. این استراتژی‌ها همان جعبه ابزار اینستاگرام است. فیلترها و نرم‌افزارهایی که راه را برای شما هموار می‌کنند. در واقع این جعبه با ابزارهای مناسبی که در اختیار شما قرار می‌دهد مثل این است که هر جایی لازم باشد محتوایی را با قدرت بیشتری بازتاب بدهند، تصویر را بهتر جلا بدهند، محتوایی را تحلیل بکنند یا برای پست‌های شما برنامه بچیند و خیلی کارایی‌های دیگر، در کنار شماست.


چرا باید از ابزارهای اینستاگرام استفاده کنیم؟

شاید به نظر برسد که اینستاگرام فقط مربوط به عکس و فیلم است. این مورد به خودی خود چیز بدی نیست. اما در راستای موفقیت در آن، چنانچه با حساب اینستاگرام خود مانند هر تجارت دیگری رفتار نکنید، شکست خواهید خورد. باید بدانید که:

  • اگر پست‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی نکنید، هشتگ‌ها را جستجو نکنید، از تحلیل‌ها استفاده نکنید، درباره پست‌های رقبا تحقیق انجام ندهید یا ... شکست خواهید خورد.
  • شما بدون ابزارهای اینستاگرام، نمی‌توانید تجارت آنلاین، حساب شخصی یا کسب و کار اینستاگرام خود را ارتقاء دهید.
  • حتماً چند فالوور خواهید داشت، اما رشد واقعی مورد نیاز برای شروع واقعی کسب درآمد را نخواهید داشت.
  • همه رقبا از ابزارهای اینستاگرام استفاده می‌کنند. پس اگر از ابزارها استفاده نکنید، محتوای بهتر، تجزیه و تحلیل بهتر و زمان‌بندی بهتر برای رقبا خواهد بود و در نتیجه این شما هستید که به هدف نخواهید رسید.

Canva از بهترین ابزارها در طراحی گرافیکی

با این ابزار امکان این را دارید که تصاویر یا محتوای بصری عالی‌ای را برای پست‌ها و فیدهای اینستاگرام ایجاد کنید. یعنی از بهترین‌ها در جعبه ابزار شما است که با ایجاد پست‌های زیبا و جذاب و با طراحی متفاوت می‌توانید توجه مخاطبان را به سمت پیجتان جلب کنید. همچنین می‌توانید در طرح‌بندی تصویر، فرمت، تم و گرافیک از anvaC استفاده کنید و تجربه شیرینی داشته باشید.


VSCO از بهترین ابزارها برای ویرایش عکس

 به عنوان یک ابزار جامع برای سازندگان و ویرایشگران بالقوه کار می‌کند. این ابزار به شما کمک می‌کند عکس‌ها را با کمک ویژگی‌های پیشرفته‌اش ادیت کنید. در آن ۱۰ فیلتر از پیش تعیین شده رایگان وجود دارد که این امکان را می‌دهد تا بسیاری از عکس‌های خود را به راحتی ویرایش کنید؛ بنابراین نیازی به فعال کردن فیلترهای بخش پولی نخواهد بود. 

اما اگر بخواهید شرایط را به سمت محتوای متفاوت از پیج‌های دیگر ببرید، بهتر است فیلترهای جدید آن را بخرید. اگر بخواهیم توضیحی از این ابزار جذاب بدهیم باید بگوییم که شامل کنتراست و مش‌بندی بافت تصویر برای بالا بردن کیفیت عکس‌ها است‌. همچنین دارای ابزارهای برش و کج کردن است که پرسپکتیو عکس‌ها را تغییر می‌دهد. همچنین دارای ۲۰۰ فیلتر و ابزار ویرایش عکس است که برای دستیابی به آنها باید برنامه را ارتقاء بدهید. برای سیستم عامل‌های Android و iOS در دسترس است.


Inshot از بهترین ابزارها برای ویرایش ویدئو

به اشتراک‌گذاری ویدئوها در رسانه‌های اجتماعی بدون ویرایش، باعث می‌شود نام تجاری شما شلخته به نظر برسد. Inshot بهترین ابزاری است که می‌توانید ویدئوهای خود را با آن ویرایش کنید.


ابزاری است که با آن می‌توانید:

·         برای برش ویدئوها و ترکیب آن‌ها با قسمت‌های دیگر استفاده کنید. در واقع اجازه می‌دهد که به راحتی سایز فریم برای ویدئوهای IGTV را تنظیم کنید.

·         فکت‌ها را اعمال کنید و موسیقی را برای پخش با تن رنگ اضافه کنید.

·         سرعت ویدئو را کم یا زیاد کنید.

·         به جای اضافه کردن موسیقی، می‌توانید از جلوه صوتی استفاده کنید یا صدای خود را اضافه کنید.

·         جدا از این ویژگی‌ها می‌توانید به طرح خود استیکر اضافه کنید و روی آن متن بنویسید.


اینستاگرام با استفاده از ابزارهای کارآمد کمک می‌کند تا کاربران برای توسعه مخاطبان بیشتر و بهبود برند خود به طور مستقل رشد کنند.

 

 

 ابزارهایی برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی

ابزار Hootsuite

 از پراستفاده‌ترین ابزارهای اینستاگرام است که توسط بازاریابان و شرکت‌ها استفاده می‌شود. این ابزار امکان ایجاد یک داشبورد رسانه اجتماعی را می‌دهد که قابلیت هماهنگی و برقراری ارتباط چند کانال ارتباطی را به طور هم‌زمان ایجاد می‌کند. یک رابط کاربری بسیار آسان دارد که به افراد مبتدی هم این امکان را می‌دهد تا به راحتی از این ابزار استفاده کنند و به آن مسلط شوند. این برنامه تا 30 روز رایگان است و برای ادامه کار باید هزینه پرداخت کنید. البته می‌توانید از افرادی که امکان پرداخت اینترنتی دلاری دارند کمک بگیرید.

 

ابزار Crowdfire

ابزاری است که با تمام نیازهای شما به عنوان یک بازاریاب یا تبلیغ کننده پیش می‌رود و مطابقت دارد. می‌پرسید چرا؟ می‌گوییم چون با این ابزار این امکان را دارید که به راحتی فالوورهای خود را مدیریت کنید. باید بدانید که می‌توانید افراد و فالوورهای واقعی را که به محصول و خدمات شما نیاز و علاقه دارند، مورد هدف قرار بدهید. از طرفی این اختیار را به شما می‌دهد که انتخاب کنید کدام مخاطب را فالو و کدام را آنفالو کنید. یک ابزار کارآمد است که به طور خودکار فالوورهای ناخواسته یا همان کاربرهای جعلی و ربات‌ها را مسدود می‌کند. 

کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند را هم می‌تواند متوقف کند. با این ابزار می‌توانید یک لیست هدفمند برای خود ایجاد کنید. فالوورهایی که از شما حمایت کرده‌اند این امکان را دارند تا لیست طرف‌داران شما را با کمک این ابزار مشاهده کنند. کارایی دیگر این است که به شما امکان می‌دهد فالوورهای حساب‌های دیگر را در حساب تجاری خود کپی کنید.

 

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

 

ابزار Iconosquare

 از بهترین و مفیدترین ابزارها در مورد جزئیات محصول و برند است. با ارائه اطلاعات دقیق در مورد محتوای شما و دنبال کنندگان حساب تجاری شما، به نوعی به شما خدمت می‌کند. این اطلاعات جزئیات فالوورهای شما، موقعیت مکانی، علاقه آنها، زمان آنلاین بودن و تأثیر آنها در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این اطلاعات را برای اینفلوئنسر مارکتینگ اندازه‌گیری کنید و سپس می‌توانید به سرعت عملکرد خود را در مقابل رقبای خود تجزیه و تحلیل کنید.

ابزار Pallyy 

یک ابزار اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد محتوای خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید، نظرات و پیام‌های پروفایل خود را مدیریت و در مورد رقبا تحقیق کنید. این نرم‌افزار امکان تجزیه و تحلیل پیشرفت پست‌ها و سنجش میزان تعامل و اشتراک‌گذاری را فراهم می‌کند. می‌توانید از طریق آن محتوا را به شکل انبوه بارگذاری کنید و بعداً تصاویر را مستقیم از برنامه ویرایش کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد تا بهترین زمان برای ارسال تصاویرتان را ببینید. این ابزار در دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد.

 

ابزارهای زیادی برای اینستاگرام وجود دارد، بعضی از آن‌ها باعث بالا رفتن کیفیت بصری در فیلم‌ها و عکس‌های شما می‌شوند و بعضی برای مدیریت بهتر و تحلیل و ارزیابی در وضعیت و تعامل حساب کاربری شما به کمکتان می‌آیند.

 

 ابزارهایی برای بازاریابی در اینستاگرام

ابزار Ads Manager 

ابزاری است که از طرف فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است و برای ایجاد و پیگیری پیشرفت تبلیغات شما مفید است. این ابزار در اینستاگرام امکان اندازه‌گیری و محاسبه عملکرد هدف خود و امکان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و فیس‌بوک را برای تبلیغ کنندگان فراهم می‌کند. 

شما بعد از راه‌اندازی کمپین اجتماعی خود، می‌توانید به نظرات پاسخ دهید، تغییرات کوچکی در بخش متن یا گرافیک ایجاد کنید و تعامل و آمار را دنبال کنید. همچنین بر اساس میزان پولی که در یک کمپین خرج شده است، می‌توانید تعداد فالوورها و میزان مشارکت خود را ارزیابی کنید.


ابزار Rite Tag    مولد هشتگ

شک نکنید که این مورد یک ابزار کارآمد بازاریابی در اینستاگرام است. به شما کمک می‌کند تا هشتگ‌های مناسب را پیدا کنید. در نتیجه زمینه ورود به اکسپلور و افزایش بازدید را بالا برده و باعث تبدیل مخاطب به مشتری خواهد شد. می‌پرسید چطور با این ابزار کار انجام بدهید؟ می‌گوییم ساده است؛ شما به سادگی باید روی تصویر یا یک متن کلیک کنید، اینجاست که لیستی از هشتگ‌های پیشنهادی بر اساس تعامل هشتگ‌ها در زمان و تاریخ واقعی در مقابل شما به نمایش در می‌آید. 

از طرفی پیدا کردن هشتگ نزدیک به ۳۰ زبان یک راه حل آسان است که به طور خودکار امتیاز پست شما را بالا می‌برد و فالوورهای شما را بر این اساس در اینستاگرام افزایش می‌دهد.

 

ابزارهایی برای برنامه‌‌‌‌‌‌ریزی پست‌های اینستاگرام

ابزار  Co.Grum 

 

این ابزار عالی است. یک ابزار هیجان‌انگیز و کارآمد در اینستاگرام که پست‌های اینستاگرام شما را از وب بدون استفاده از تلفن همراه زمان‌بندی می‌کند. این تنها ابزاری است که امکان زمان‌بندی پست خودکار را بدون تلاش دستی برای کلیک کردن روی گزینه «انتشار» فراهم می‌کند.


ابزار Later  

ابزاری است که به شما در برنامه‌ریزی پست‌هایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید کمک می‌کند. البته شما این فرصت را دارید که اپلیکیشن‌های فیس‌بوک، لینکدین و تیک‌تاک را در Later با هم ادغام کنید که در بین برنامه‌ریزان اینستاگرام بسیار محبوب است. پس از تولید پست، می‌توانید با نوشتن توضیحات و هشتگ، آن را مطابق با تاریخی که به اشتراک می‌گذارید تنظیم کنید. در Later می‌توانید پیوندی به نمایه خود بگذارید یا از طریق این ابزار مکالمات را در حساب انجام دهید.


حرف آخر: اینستاگرام نسبت به دیگر رسانه‌های اجتماعی یک سر و گردن بالاتر قرار دارد و امروزه جایگاه تبلیغات و کسب درآمد برای خیلی از شرکت‌ها و سازمان‌ها یا هر فرد شناخته شده‌ای است. 

رقابتی که برای جذب فالوور و تبدیل آن به مشتری وجود دارد یا ایجاد نمای بصری عالی که باعث علاقه و لذت کاربران بشود، باعث شده ابزارهایی متناسب برای اینستاگرام به وجود بیاید. ما در این مقاله در مورد ابزارهای اینستاگرام توضیحی ارائه دادیم و به معرفی شناخته شده‌ترین ابزارهایی پرداختیم که برای ادیت محتوا، برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر بسیار کارآمد هستند. 

شما از ابزار اینستاگرام چه می‌دانید و چه ابزار دیگری می‌شناسید؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد